İletişim ve Destek


Elektronik sertifika başvurusu işlem adımları
  • Elektronik sertifika (elektronik imza) talebinde bulunulacak personele ait bilgilerin listesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından Tübitak Kamu Sertifikasyon Merkezine gönderilir.
  • Tübitak tarafından listede ismi bulunan kişilerin eposta adreslerine başvuru formuna ulaşabilmeleri için gerekli şifre gönderilir.
  • Tübitak ana sayfasından (http://www.kamusm.gov.tr/) adresinde yer alan İŞLEMLER-Başvuru İşlemi (Kurumu tarafından başvurusu olan kullanıcılar için ) menüsü kullanılarak gelen sayfada eposta adresinize gönderilmiş olan Başvuru Formu Erişim Parolası ve Tc kimlik numarası girilerek gelen form doldurulur.
  • Form doldurulduktan sonra onaylama işlemi gerçekleştirildiğinde cep telefonunuza bir SMS onay kodu gönderilir.
  • Onay kodu doğrulandıktan sonra Islak İmzalı Onay bölümü seçildiğinde form pdf belgesi olarak hazırlanacaktır.
  • Bu belgenin çıktısı alınır ve ıslak imza ile imzalanarak Kurum Yetkilisine teslim edilir.
  • İmzalı formlar kurum yetkilisi tarafından Tübitak Kamu Sertifikasyon Merkezine gönderilir.
  • Hazırlanan elektronik sertifikalar kişilerin isimlerine kargo ile teslim edilir.

Kurum Yetkilisi

Elektronik imza işlemleri için kurum yetkilisi bilgileri aşağıdadır.
Halil İbrahim ARAÇ
Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
Bilgi İşlem Şube Müdür V.
Dahili : 2316