Ebys'ye Geçiş İle İlgili Açıklamalar


Üniversitemizde kullanılacak olan Elektronik Belge Yönetim Sistemine  01 Temmuz Salı günü geçilecek ve bu tarihten itibaren yazışmalar EBYS üzerinden gerçekleştirilecektir.

EBYS sistemi ile ilgili yaşanacak sıkıntılarda daha hızlı çözüm getirebilmek amacıyla birimlerimizden birer kullanıcı yardım masası temsilcisi olarak seçilmiştir.

Ayrıca birime dışarıdan gelen evrakları sisteme aktaracak olan kişiler "Gelen Evrakçı", dışarıya (kurum dışı yazılarda) posta yolu ile gönderilecek olan evrakları postaya verecek olan personelimiz "Posta Sorumlusu" olarak tanımlanmıştır. Gelen evrakçı personelimiz Gelen Evrak butonunu görebilmektedir. Bu butonu kullanarak tarayıcı yardımıyla bir evrakı EBYS sistemine aktarılabilecektir. Onay hiyerarşisi tamamlanan evraklar (Eğer ilgili yazışma Kurum Dışı Yazışma ise) posta sorumlusuna düşecektir.

Sistemde tanımlanmış olan formlar doldurulduktan sonra formla ilgili işlemleri başlatma sorumluluğu ve son imza makamından çıkan formların da toplandığı birim "İnsan Kaynakları Sorumlusu" olarak belirlenmiştir. Bu görevde tanımlanmış olan personelimiz doldurulmuş ve onaydan çıkmış olan formlarda (İzin Formu,Aile Yardım Formu gibi formlarda) ilgili üst yazıyı başlatan kişilerdir.

 

Sistemde tanımlanmış formlar ve bu formların doldurulmasına ilişkin açıklamalara ulaşmak için tıklayınız.

 

EBYS Yardım Masası, Posta Sorumlusu ve İnsan Kaynakları Sorumlusu olarak tanımlanan kullanıcılarımızın listesi için tıklayınız.