Bilgi İşlem Daire Başkanlığınca Yürütülen İş ve İşlemler


Elektronik sertifika başvurusu işlem adımları

  • Elektronik sertifika (elektronik imza) talebinde bulunulacak personele ait bilgilerin listesi Bilgi İşlem Daire Başkanlığı tarafından Tübitak Kamu Sertifikasyon Merkezine gönderilir.
  • Tübitak tarafından listede ismi bulunan kişilerin eposta adreslerine başvuru formuna ulaşabilmeleri için gerekli şifre gönderilir.
  • Tübitak ana sayfasından (http://www.kamusm.gov.tr )adresinde yer alan İŞLEMLER-Başvuru İşlemi (Kurumu tarafından başvurusu olan kullanıcılar için ) menüsü kullanılarak gelen sayfada eposta adresinize gönderilmiş olan Başvuru Formu Erişim Parolası ve Tc kimlik numarası girilerek gelen form doldurulur.
  • Form doldurulduktan sonra onaylama işlemi gerçekleştirildiğinde cep telefonunuza bir SMS onay kodu gönderilir.
  • Onay kodu doğrulandıktan sonra Islak İmzalı Onay bölümü seçildiğinde form pdf belgesi olarak hazırlanacaktır.
  • Bu belgenin çıktısı alınır ve ıslak imza ile imzalanarak Kurum Yetkilisine teslim edilir.
  • İmzalı formlar kurum yetkilisi tarafından Tübitak Kamu Sertifikasyon Merkezine gönderilir.
  • Hazırlanan elektronik sertifikalar kişilerin isimlerine kargo ile teslim edilir.

Kurum Yetkilisi

Elektronik imza işlemleri için kurum yetkilisi bilgileri aşağıdadır.

Sadettin DOĞRU

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı

Tekniker 

Dahili : 7110

 

Elektronik Belge Sistemine İlişkin

Birimimizce Yürütülen Çalışmalar